EmailX( voorheen witter)FacebookLinkedIn

Werken bij Gors

Op Complimentendag regent het kaartjes! Collega's uiten hun waardering door elkaar hartverwarmende complimentenkaartjes te sturen.

Medewerkers- en cliëntenfeest met uniek thema en goede livemuziek. Voetjes van de vloer!

Met onze enorme teamspirit winnen we (bijna) jaarlijks de jaarlijkse Bedrijven Roeiregatta!

Gors at the beach is samen sporten en genieten! Met een afsluitende bbq tot in de late uurtjes…

Groeien
Ruime scholingsmogelijkheden met goede faciliteiten zoals een professionele cursusportal met aanbod opleidings-/trainingsmogelijkheden waaruit je zelf keuzes maakt.

Gezamenlijk
Doe mee met onze Wintersessies en geef je mening op ons sociale intranet. Je maakt deel uit van een vast team, of je bent met een vast contract flexibel inzetbaar.

Gewaardeerd
Heel veel tips en workshops voor jouw fysieke en mentale gezondheid vind je op ons vitaliteitsportal Gezond… Gors. Het hele jaar organiseren we leuke personeelsuitjes!    

Geïnteresseerd
Met een onboarding programma en eigen buddy voel jij je snel thuis. Nieuwe collega’s gaven gemiddeld een 8 voor het solliciteren, indiensttredingsproces en 1e werkdag.

Zorginhoud staat voorop

Onze basisvisie is Triple-C waarmee cliënten het gewone leven ervaren. We kennen elkaar en zijn nieuwsgierig naar ieders behoefte. Vanuit onze kennis en creativiteit zoeken we steeds naar de beste aansluiting. We proberen echt van waarde te zijn in iemands leven. We bieden met plezier onze ondersteuning en zorg in een fijne omgeving. Wij streven naar zoveel mogelijk eigen regie voor de cliënt, rekening houdend met ieders mogelijkheden. Onze centrale vraag is steeds: Wordt de cliënt hier beter van?

Meer informatie over ons zorgaanbod, visie en laatste ontwikkelingen vind je op www.gors.nl

Waarom Gors?

Zeg ik Gors… dan zeg jij gefocust. Onze professionals weten haarfijn wat cliënten nodig hebben. Zij kunnen samen met de cliënt en diens netwerk, de benodigde zorg en ondersteuning realiseren en optimaliseren. Het uitgangspunt hierbij is altijd: “Worden cliënten hier beter van?”